God morgon världen!

Har jag världens bästa vänner eller har jag världens bästa vänner???? Igår när jag kom hem hade de städat hela mitt rum  - igen men den här gången hade de liksom rensat ut allt skräp och allt, fixat alla ytor, damsugit osv, ja va överlycklig. Så nu är mitt rum 100 % rent och så tänker jag behålla det! Satte upp min EA planch med, så himla snygg verkligen.

Nu sitter jag på Kristen spiritualitet, vet inte riktigt vad vi ska ta upp idag men det blir säkert bra. Sen ska vi ha dogmatik. Jag har ännu inte talat med Ulrik om att hoppa av men jag tänkte göra det på lunchen eller fikat eller nåt. Idag skulle vi ha valt ut en låt som hjälper oss när vi är ledsna och som vi lyssnar på, jag hade först tänkt att ta seelenschmertzt med blutengel eftersom det är en av mina favoritlåtar och en jag ofta sätter på när jag är ledsen, men nu känner jag mycket för 4 o Clock, det är med en låt jag lyssnat mycket på. Gha det finns ju så himla många såna låtar som har hjälpt en och som betyder mycket för en.

Jag är väldigt trött. verkligen. Har väl i alla fall sovit 4-6 timmar i natt men det kompenserar ändå iten upp förrgårdagens sömnlösa natt. får helt enkelt gå och lägga mig tidigit imorn! Det här blir nog en toppen vecka! träffa Ammi tre dagar i rad, se slutproduktionen på Bäckäng, göteborg, u-church, haket, shopping, troligtvis filmkväll hos Josh, kortegen, se woven hand på sticky. Låter inte det som en toppenvecka eller vad?
Vi ska tydligen prata om fasta idag^^ det är ganska intressant tycker jag. Min syn på varför man fastar är nog ganska ytlig, jag vet ju varför man fastar men har nöjt mig med det och inte satt mig in i det så mycket djupare. Nu ska jag fokusera!

Ha en fin morgon
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback