Gothic

Sometimes I wish I was a goth kid again...
Visst är det lustigt? att det är något jag alltid kommer tillbaka till? något jag alltid trånt efter? något jag verkligen satt på en piedistal? Hela gothkulturen liksom. Jag kommer inte från det, jag älskar det. Sitter och lyssnar på London after midnight och vältrar mig i korsetter och fina klänningar.  Jag vet dock inte vad det är som håller mig tillbaka... Att det inte är jag... eller att jag kommit på att det inte håller...? hela den världen. är det bara en tillfällig tillflyktsort? En illution? Jag vet inte.

Min eftermiddag har varit väldigt seeg. men det har vart skönt, har suttit i sängen med datorn och kollat på greys anatomy, kläder, lyssnat på musik och pratat med Ammi^^ mysigt, snart kommer hon hem. det känns verkligen bra bra!

Kommentarer
Postat av: Madde

jag saknar digg lilla Cissi..:)

Postat av: Samuel Varg Thunberg

Står det inte skrivet "I begynnelsen så skapade Gud klädmodet och Han såg att det goth."? :-)

2009-04-09 @ 09:50:23
URL: http://blogg.samuelvargthunberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback