Grapefestivalen

jag tänker på Johan hela tiden, han finns verkligen med, hela tiden, i allt det jag gör. därför kanske jag beter mig lite konstigt eller liksom stannar upp och inte riktigt är där. Ibland är det med ett leende, ibland med förtvivlan.  just nu känns allt så meningslöst, så himla meningslöst att dö på det sättet. Johan kom tillbaka nu, vi orkar inte med det här.


men mitt liv fortsätter, jag umgås med mina vänner och allt bara går på...som vanligt och jag måste ju rätta mig efte det . jag kan inte bara stänga in mig och gråta och säga "han är inte död" även om jag vill förneka det. jag måste ju fortsätta leva, och det gör jag. men du finns med, hela tiden ju.

Igår var det som sagt grape festivalen som vineyard annordnade, jag var med och läste lite dikter, väldigt uppskattat kändes det måste jag säga! Pilgrim läste också och det va verkligen kul att höra honom, han har ju ett sånt djup i sina dikter jag är fångad i mitt eget samelsurium.
Jag lägger upp lite bilder från kvällen tror ja, det säger ju lite mer än alla ord jag kan skriva




(miniatyrerna går att klicka på för att få upp en större bild, vicky :P)

Nej men det va en lyckad kväll^^ snart ska vi dra till Jensens och äta glassbuffé, det ska verkligen bli mysigt, sen blir det vineyard, nu ska jag göra mig iordning!
Ha en fin dag
:*

Kommentarer
Postat av: vicky

haha tack cissi ;)

2009-04-05 @ 12:45:39
Postat av: mitsukai

Gosh vad konstigt att se dig i leopard =O

Men klänningen satt finfint som du skrev =)





Hehe men grejen med mamma är ju att jag inte kan sakna det. Så för mig spelar det nästan ingen roll längre =)



Jag köpte deras blonda raka, men jag tror att det var förblonderat på något mysko sätt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback