Hej världen

Nu är jag trött. Ska snart gå och kägga mig! har äntligen köpt en ny laddare så nu är min mobil fulladdad!
Har fortfarande knappt hämtat mig från Emilies underbara spelning. Spelningen på torsdagen va med super. hela dagen va mys^^ Vi åt tahibuffé och vandrade runt lite i gbg och gjorde oss i ordning inne på nils ericsson och köade i en lång kö och stood i trappan och såg ganska bra! Det blev en rejäl moshpit tydligen. Fy vad jag hatar sånt. alla arroganta idioter som bara tar ut sina ggretioner utan att tänka på om någon blir skadad eller inte.

Glömde min kamerasladd i jönköping så bilderna kommer fter helgen. det blev nästan inga bilder från torsdagen. hade kameran nerpackad i väskan och sen glömde ja att ta med den in på spelningen. men vi hade det bra ändå! Lite tråkigt dock att ja inte tog några bilder, hade gärna haft lite från intohimos spelning. Dom va asbra verkligen! de gjorde så bra ifrån sig. Man stod på sidan och betraktade dem, såg deras lycka och kände sig lite stolt. Underoath va med asbra! sen är det ju inte riktigt min musik, men ja hade kul ändå^^ Sångaren va ascool på sen tycker jag, bkännde tydligt sin Kristna tro och sa att han älskade Jesus och peppade ungdomarna att vara sig själva. Det va fint verkligen, det han sa.

Nu ska jag snart sova, ska bara packa ihop lite. Sen jobbar ja imorn. Usch va ja inte är pepp på det. sen va det ju sp jobbigt sist när ja glömde mig skjorta där, hoppas någon har tagit hand om den. känner mig så vårdslös. Buhu.

Nej men sov så gott nu alla små vänner
<3

Bild frpn xixi@ bdb på min och Karinos outfits^^

Kommentarer
Postat av: Samuel Varg Thunberg

Det är kul med moshpit ju! :-)

Postat av: miaka

hahah neeej, det är HEMSKT

2009-04-27 @ 12:33:55
URL: http://miaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback