I saw a star tonight

Hej!
Sitter i min säng och lyssnar på Siobhan Donaghy och funderar på vad jag ska ha på mig. Har precis tagit en dusch och ahr lite beslustångest. eftersom ja va så trött i tisdags blev det mest att jag bara slängde ner lite kläder, tyvärr ingen av mina tänkta outfits varken för dagen eller för helgen. Ja som har köpt en hel del nya kläder som jag verkligen vill använda ju! men men, så kan det vara. det får bli nått gamalt, det funkar också bra! Åh vad jag är glad att det är U-church idag och att jag ska åka dit! nu var det typ tre veckor sen jag såg mina små vänner så det ska verkligen verkligen bli kul! Det blir snack på cafe blue mountain och sen troligtvis går vi till haket som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback