Mys med vänner ♥

Så tog även den här dagen slut^^

Hade det jättemysigt i gbg, passade ÄNTLIGEN på att köpa ny hårfärg, nu var det verkligen längesedan jag färgade det (tre fyra veckor minst, jag är förvånad över att det hållt så bra) sen var vi på cafét som sagt, vi läste efter kyrkoåret idag (Varg tog initiativet då magda va sen :P typiskt honom, men jag gillar att läsa efter kyrkoåret ganska mycket, känns liiite mer relevant än dagens lösen, även om dagens lösen gett upphov till mycket bra med osv) Men i alla fall, vi hade lite svårt att hålla oss till ämnet, helt plötsligt pratade vi om steven king och massa annat, det beror nog en del på att det kändes som om vi inte hade så mycket att tillägga till dagens texter.

Sen på haket var det någon skum temadag eller nåt, de spelade ingen synth utan istället hade de smällt upp två bord med LP-spelare ioch en tjock kille i vit skjorta i hänglsen spelade jättekonstig musik och han dansade typ hela tiden i "båset" och såg jätteglad ut. Vi satt precis vid en högtalare och kunde knappt prata med varandra, tyvärr va musiken ganska så jättedålig, typ bara en låt som var bra... men men, så kan det vara. Jag hade mysigt i alla fall. Dumt att ja inte hade min sladd här, hade velat ladda upp lite bilder, spelade in lite från haket med, tänkte börja "vlogga" lite, haha! Tilda och jag ska sattsa stenhårt på det :P med början nästa helg! Det blir kul tror jag! Men i alla fall så hade det vart kul att ladda upp dagens lilla film!

God natt på er, sov så gott
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback