mys

Hej!
Jossa har åkt nu... Jag sitter ensam på mitt rum. Borde egentligen städa - men jag orkar inte, borde åka in till stan och handla frukost  - men jag orkar inte. Är väldigt chokladsugen, men jag har bara annat godis.

Det bästa av allt är ändå att jag har hittat en sida som har alla (!) greys anatomy säsonger så nu ska jag genast hugga in på tvåan! det känns bra. haha man blir beroende så fort :P annars tänkte jag ta och plugga lite sen, senare ikväll och städa rummet, packa kanske och så, ska ju åka till Vara imorn.

Igår hade jag en väldigt trevlig dag. jag och Jossa åkte upp till Macke och Gurra för att hänga lite, det blev snacka, städning, anders och måns, popcorn och Kill Bill. Jag hade faktiskt inte sett den än, men shit va  bra den va alltså. Verkligen stört bra. ser fram emot tvåan nu!


Macke på skolan             Vi åt mat på pallas athena, de va huuur mysigt som helst verkligen 

Kommentarer
Postat av: Samuel Varg Thunberg

Låter som en bra kväll. Kill Bill är riktigt fin. Tvåan är minst lika bra. Inte lika mycket blod utan mer dialog.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback