Picture Post!

Nu blir det mycket bilder, både igår och idag. Idag blir det dock inte lika mycket. Postar de få bilder jag tog på Underoath, glömde ju kameran nere i garderoben så det blev inga alls under själva konserten. Men jag tog några under dagen och någon efter


Vi var och åt thaibufé på sunwall



Lite köbilder, synd att ha inte tog fler

Madde och jag! fina miner vi gör va?

Tog bara två bilder efteråt, har ser vi Josh, Linda Lina och Madde


Sen kommer de två bilderna från helgen, askonstigt för jag filmade när jag tilda åkte linbana men de är bara borta nu...

Tilda och snälla snälla snälla Rikard

Snälla snälla snälla Carro! Fick tyvärr inga bilder på dom andra, det va lite synd :(

Sen kommer första delen i vår vlogg: Tilda som berättar om sina förväntningar, ska ladda upp de två andra filmerna sen
http://www.youtube.com/watch?v=l01Ml1xhUTo


LillMarcus!!! AW saknaden har varit stor, kändes så härligt att träffa dig igen <3

Kommentarer
Postat av: Macke

Varför ser Madde efterbliven ut på många av bilderna?

2009-04-27 @ 12:24:30
Postat av: miaka

tja du ja vet inte om efterbliven är rätt ord Macke^^ ja tror det kallas "att posa konstigt" eller "att posa roligt"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback