Picture Post!

åh nu är jag tillbaka på mitt älskade Kortebo! Sitter här med Tilda jämte med sin nya ipod och är nöjd. mindre nöjda var vi när vi insåg att tilda missat sista bussen till sig och inte hade några pengar, men det löste sig. Har haft det mysigt idag, har hunnit med att baka både kladdkaka och chokladbollar (blev så mätt på smeten att jag inte ens orkade smaka på kakan) fotat lite, och hunnit bli ännu mer pepp på att färga håret brunt. Prövade lite brunt löshår innan och det kändes verkligen som om jag skulle passa bra i brunt i alla fall. gha, så himla jobbigt. men man behöver ju inte fatta något slutgiltigt beslut precis. Det är ju bara så med mig att jag vill göra allt NU. Men men, lite tålamod får man ha så får vi se om jag fortfarade vill färga det om några veckor, älskar ju egentligen den här färgen som jag har nu!

Här kommer lite bilder som pappa tog på mig innan idag! Älskar solglasögonen^^ Finns på lindex och kostar runt en hundralapp! Är det bara jag eller är inte lepordmönstrade detaljer så snygga?











och så avslutar vi med en bild utan älsknings-solglasögonen, haha ser ja inte lite galen ut? jackan är föresten den jag köpte igår på gina! Den kommer nog användas flitigt i sommar!

Kommentarer
Postat av: Sid

Du skulle utan tvekan passa i brunt ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback