Uppdate!

Hej vänner
Nu sitter jag på bussen till Jönköping igen. hann tyvärr inte se hela Unos spelning men det jag såg va verkligen bra! det va bra ljud och ljus, bra musiker osv. Fast ja va väldigt trött, vid ett tillfälle lyckades jag somna samtidigt som jag filmade, tappade kameran så den damp ner i golvet och vaknade med ett ryck, va ju bara borta någon sekund men det kändes lite obehagligt ändå. Nu är hela min kamera full, ska bli så skönt att få lägga över alla bilder till datorn sen så fort jag kommer hem. har filmat en del med till min hyperseriösa vlogg. Haha, både från igår och från emilie autumn och så^^

Annars har, vänta lite wille ringer, oh trevligt trevligt nu är jag tillbaka. haha, minns inte ens vad ja skulle skriva. antagligen att det vart en lugn dag sen ja kom hem, har mest legat och slappat osv. Ska bli gärligt att komma tillbaka till Kortebo nu, längtar efter mina små vänner.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback