Bongo vs Centrum

Har precis kommit hem från en utekväll nu! det har vart trevligt! verkligen! Först va vi hos Tilda och fixade oss i ordning till Breakfast at tiffanys (åh hur bra är inte den filmen, jag ÄLSKAR den) och det va jättemysigt. Sen begav vi oss till Bongo, och där är det ju alltid mysigt. Bartendern va t.o.m lite trevligare än vanligt! sen gick vi till Centrum, dock lite för tidigt enligt mig, men men, och centrum är ju...centrum. Seriöst, jag måste bara få klaga, jag FATTAR inte att människor kan gå dit helg efter helg, alla ser likadana ut, det spelar ingen roll att flera har riktigt snygga outfits för de ser ändå bara ut som kopior av varandra. Killarna...ser med ut som kopior av varandra, det finns liksom inga snygga människor där...alla ser bara...tråkiga ut. jag fattar inte att man seriöst går ill Centrum för att ha kul. Det är helt stört. verkligen. men vi gjorde det bästa av situationen, beställde in en asgod pommes frites tallrik, träffade två söta tjejer från vaggeryd som brukade åka till centrum varje fredag och som efter tio minuter frågade om vi tyckte om att bråka (?) Anyway efter ett tag öppnade nedervåningen med dansgolven och där var det...bättre...det funkade liksom, även om jag inte stod ut med musiken ellr människorna. Tack och lov va det inga sliskiga typer som tryckte upp en mot väggen eller så...det va bara tråkiga männsikor, som en grå massa och det va helt stört för de kunde liksom texterna, en efter en av dessa dåliga technolåtar så kunde de texterna, ja va helt förbluffad eftersom det va skitdåliga låtar som jag aldrig hört innan, men de kunde texten liksom.  Jag tänkte på folket, att de är offer, allihopa, att de liksom lever för helgen, för att få gå till centrum, men centrum? vad är det för verklighet? åh jag kan inte riktigt förklara hur jag menar. Men jag kan inte alltid relatera till dem, de kan liksom vara mitt i en låt, när man dansar som man bara...inte fixar det. Haha ja låter väl som en jättekonstig människa. jag tänker på Ammi som liksom följt med till haket och älskar det, som liksom anpssar sig till musiken och människorn fast det inte är hennes musik eller hennes typ av männsikor. jag beundrar henne för det, samma sak med Tilda liksom, som bara kan anpassa sig och säga att en kille i gasmask är ashet. Medan jag inte fixar en hel kväll på Centrum för att jag tycker att människorna blir lurade på verkligeheten på något sätt.

nej va förvirrad jag låter...ska nog lägga ut lite bilder i stället :P


Jag Madde och Tilda på Bongo^^

Jag och Madde

Tilda och Madde

Aw sötatse Madde!

jag och Tilda <3

jag

Dansgolvet på Centrum, seriöst, ett tag va det ultraviolett ljus på så alla såg ut som zombies, det va jätteläskigt. alla fick rosa/lila skin och pupilerna blev helt grönna, eller typ försvann, och tänderna blev gula osv. ja blev nästan lite rädd. Bilden visar inte riktigt hur läskigt det egentligen va

En Madde som inte är en zombie!

En trött precis hemkommen Cissi^^

Sov så gott nu vänner
:*


Jag tänkte på dig idag. När vi pratade om nyckeln till frihet. Minns att jag satt jämte dig första gången jag såg den, och ja va så glad för det, du visakde saker till mig under nästan hela filmen och du va lika bra som den.

Du anar inte hur mycket du lärt mig. Jag saknar dig, ioch önskar att jag verkligen haft bättre kontakt med dig den senaste tiden. du betydde så mycket. Mer än du någonsin kan ana <3





Kommentarer
Postat av: mitsukai

Du inte bara låter förvirrad, du är förvirrad <3<3



Men mysko, för jag går ju alltid till safari =/

Har de fått in nytt märke på äkta hår då? För det jag fick med mig var jättespretigt.

Postat av: Charmie

Håller med dig om att det e lite som om klonerna anfaller på centrum men det e ju ändå lite mer livat än på bongo och gillar man att dansa spelar det ju ingen roll vad folk har på sig. Dessutom var det INTE konstiga låtar, det var ju Katy Perry, Macarena och Sweet Home Alabama, det e ju inte konstigt att alla kan de låtarna. Hahah, de där tjejerna var mysko, tjatade hela tiden om att de bråkade med alla hahah, dt e bra att du försöker cissi ^^ Nästa gång kör vi helkväll på Bongo wiiie :D

2009-04-16 @ 00:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback