God natt :*

Mathilda är här! Så ja är jätteglad! Vi sitter och..äter yoghurt och pratar i telefon och sånt. Haa. hoppas ni haft en fin kväll! jag har försökt sova lite och det har gått ganska bra! Jossa kollade på mass scrubs klipp och jag sov och vaknade om vartannant. Sen ringde Maya-chan och ville ha alla detaljer från helgen och det fick hon minsann. Vi pratade i över en timma. det va länge sedan vi pratade så länge.

Vi ska sova ganska snart, är ganska trött nu faktiskt. De av er som har blogg på blogg.se har säkert redan sett den här bilden, men den va så himla klockren! Ja kände mig träffad mitt i prick :P
Med den här och mina varmaste tankar bjuder jag er en god natts sömn


Hah älskar den :P Bilden är feån 1983

Kommentarer
Postat av: sarah

Åh hälsa henne från mig!

Bilden va ju lite kul... tänk att man skojade om sånt då!

2009-04-28 @ 11:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback