Picture post från EA!



Så nu har jag äntligen lagt över min bilder till datorn! Så här kommer lite bilder från EA konsterten, det är inte direkt några proffsbilder eller så, de flesta blev rätt dåliga då jag darrade så mycket eftersom ja va så upprymd av konserten osv: men här kommer de bilderna jag tog, eller några av dem i alla fall^^


Här ser vi först en bild på mig och sen en bild på mig, Anna och Johanna


Här ser vi lite bilder på inredningen som va helt underbar, lite som en morbid barnsaga, det va lite den känslan jag fick...

Här ser vi Veronica, denna underabara människa följt av första åsynen av Emilie Autumn


Bägge två va så himla snygga!

Tycker verkligen om den här bilden - så himla dumt att vaktens huvud kom med bara

Den underbart söta Aprella, den helt ljuvliga piraten Capten maggots och den psykiskt sjuka Countessa

Avslutar bilder från EA med den här bilden på alla hennes bloody crumpets


Avslutar med tre egobilder


och så till filmerna då:
Här är vi efter konserten
Evelina uppe på scenen!
EA spelar unlaced
EA spelar scharlotte
Spelade in just när EA sjunger Are you suffering eftersom ja vet hur mycket min bästis Ammi gillar den buten av låten!!!
Opheliac
Det otroligt starka framförandet av 4 o Clock, något av det bästa på hela kvällen!!!

Sov så gott vänner!





Kommentarer
Postat av: Magdis

Tack för den fina kommentaren på min blogg! :)

Kikade på dina bilder från EA här, grymt!

Hade verkligen velat vara där!

kram

Postat av: Carina

du är så söt! jag tycker bilderna blev väldigt bra för att vara tagna på en konser med en kamera som inte är en system (antar jag) kamera. Riktigt fin den där bilden med lila-blått-rött hår

2009-04-28 @ 12:03:19
Postat av: Jeanette aka redvelvet @ bdb

AMAZING! Älskar Emilie och sörjer att jag missade henne. Skitbra filmer du fått till också, bra ljud o allt!

2009-10-20 @ 11:22:01
URL: http://wsamurai.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jag med! Hon är huuur bra som helst verkligen! Älskar henne! Aw va synd, det var verkligen bra :( tack!

2009-10-25 @ 13:06:54
URL: http://miaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback