Blindsided

God morgon! Nu har jag precis vaknat och ligger här med världens tandvärk (dumma dumma visdomständer som krånglar)
Jag var med om något riktigt obehagligt i natt. Jad drömmde att jag dog, det var så himla verkligt, vet inte hur jag ska förklara. Egentligen drömde jag om någon annan, inte mig själv, det var typ en kille som någon tände eld på och när man dog så kom det liksom en man, vars ansikte var cencurerat (antingen har jag drömt om honom innan eller så är han med i någon film jag sett) och hämtar än när man dör liksom och helt plötsligt så fattar den här killen att det är han som håller på att dö och i typ samma ögonblick fattar jag att det är jag som är den här personen och det kändes som om min kropp blev viktlös och jag fick ett tryck över bröstet och det beörjade göra ont, jag var då typ halv vaken och kämpar med all min kraft för att vakna, öppnar ögonen och försöker hålla dom uppe. Antar att det var att jag höll på att vakna men i det här konstigt drömtillståndet var det som om jag kämpade för liv eller död. Usch vad obehagligt det var. Hemskt.

Idag ska jag bara slappa, städa mitt rum lite, se en shopaholics bekännelser med mammi (vi skulle sett den igår men den var uthyrd överallt) Så det ska bli ganska soft, har haft saker att göra varje dag den här veckan så nu ska det bli skönt med en vilodag. Imorn ska jag fika med Kevin och Tilda på tisdag blir det Hikari på onsdag blir det jobb och sen ska Ammi ha en liten hej då middag (snyft) tors-fre blir det jobb och sen helgen har jag inga planer för än. Vi får se vad som händer. Skulle gärna se Tilda lite mer! Jag är så irriterad över att jag inte hittar min kamera sladd, har ju bilder jag vill lägga upp ju!

Ute blåser det och regnet smattrar mot rutan så det blir ju i alla fall inte att man kommer vara ute idag, får bli en del te drickande och sen tänkte jag baka chokladbollar! Bara vi har kaffe, det är ju ingen i min familj som dricker det och sist jag skulle baka hittade jag bara en gammal burk med snabbkaffe som hade gått ut 2007, det var mögel i den. Inte okej, tycker jag.

Det här är låten som går om och om just nu. Lyssnade mycket på Rasputina när jag var 17 eller nåt, men har hittat tillbaka lite på sista tiden. Så himla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback