Årets lista

2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, massa saker. Kan dock inte komma på något konkret ljust nu.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade nog inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, det va en fruktansvärd sorgeperiod jag fortfarande inte riktigt kommit ur

5. Vilka länder besökte du?
Besökte inga länder alls, tragiskt det känns, men det är nog sant. Första året på länge jag inte ens vart i danmark eller tyskland.

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Hm, vet inte riktigt

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Vilka datum? Åh massa, avslutningen på kortebo, Maya och jag på haloween i sthlm, när jag och Tilda va i Vara, Ammi och jag i nattlinnen, plus massa annat

8. Vad var din största framgång 2009?
Min största framgång? Att jag tog tag i det här med matte b tror jag

9. Största misstaget?
Haha svår ffråga, vet inte riktigt, att jag inte riktigt pluggade ordentligt under våren.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjukt mycket som hänt under hösten, penicilinkur på penicilinkur...

11. Bästa köpet?

hm, måste vart klänningen från kidsyoyo

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och smink och hår som alltid.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Åh det är så mycket som gjort mig glad, mina underbara vänner främst tror jag, Macke, Madde, Jossa, Ammi, Charmy, Vickan, Maya, Soot m.fl.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Bon ivers skinny love främst tror jag.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Oj, vet inte alls. har gått upp och ner.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Jobbat mer, men det har ja ju inte riktigt kunnat styra över helt, och pluggat mer.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Haha tja att jag inte hängt med folk när ja borde pluggat fast samtidigt så var ju året på kortebo ett av de bästa i mitt liv och det var ju mycket människorna som jag hängde med som gjorde det bättre

18. Hur tillbringar du julen?
Med familjen i Borås

19. Blev du kär i år?
- - - -  Kan ni ta och fundera på :P

20. Favoritprogram på TV?
Hm, Gossip girl

21. Bästa boken du läste i år?
Oj, svårt värre, så många får nog återkomma

22. Största musikaliska upptäckten?
Bon Iver?

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Hm, minns inte vad jag fick faktiskt

25. Något du önskade dig men inte fick?

Minns heller inte vad jag önskade mig

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jag firade dels hemma och sen på Monochrome! Det va grymt kul!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Haha, hade jag haft mer pengar så hade ja kunnat göra mer :P Eller ännu mer tid emd mina vänner

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

Blandat, mycket svart/vitt sött stilrent men sen en hel del lolita så klart!

29. Vad fick dig att må bra?
Min vänner <3 mitt rum på kortebo (vet att det låter konstigt kanske men det va verkligen min fristad, kan inte förklara hur mycket ja älsade mitt rum)

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
? Johnny Depp (alltid) och Ed Westwick

31. Vem saknade du?
AMMI

32. De bästa nya människorna du träffade?
Soot! Linn! Är lätt fler men de är de ja kommer att tänka på först


Kommentarer
Postat av: Bunny

<3

Postat av: Ammi

Baby ! Jag har saknat dig hela året också ! Något fruktansvärt. Men vi har varit bra på att hålla kontakt trots att jag flyttar mellan Gran Canaria och Skåne :) Imon ska vi iallafall leka en stund, annars blir jag lissen i ögat. Pusspusspuss <3

2009-12-21 @ 14:58:23
URL: http://jagochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback