Jobb!!

Jag fick jobbet! Wii! Känns jättebra! Själva intervjun gick bara bra tycker jag, Ulrika var jättetrevlig och lätt att prata med. Det va två saker jag missade på dock. Dels tog ja henne inte i hand när vi hälsade och dels när hon bad mig berätta lite om mig själv fick ja helt tunghäfta, ja fick inget sagt, typ stammade fram, jag är...snälll, brukar folk säga i alla fall. Och sen pratade jag på om att ja tyckte om att arrengera saker. Hm, inte så bra. Men men, nu hoppas ja på en del jobb i December. Men det känns lite läskigt. Är rädd att jag ska göra fel eller inte förstå saker, inte va tillräckligt snabb osv. Tror dock sånt kommer med tiden.

Kändes konstigt att gå upp så tidigt som sju, men trots så pass lite sömn var jag ändå ganska pigg. Efter intervjuen när vi kom hem somnade ja dock. Sen var dagen bara mysig, vi tittade på Twilight och åt buffé på Sun Wall. Nöjd katt. Imorn blir det chill dag hemma med familjen, känns skönt att inte ha något inplanerat när resten av veckan är fullspäckad. Wii, ska äntligen få träffa Madde på fredag, har saknat henne som jag vet inte vad!

Btw så klickade ja hem de här precis

Har velat ha ett par jättelänge men det har inte blivit av att jag köpt några. Men nu så!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Vad är det för jobb? :D

2009-12-01 @ 22:02:37
Postat av: Maria

Grattis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback