Julskyltning i floby och hög tid att fira en högtid

Hej vänner! Tillbaka i Borås efter långhelg i Gbg! Har hunnit med både det ena och det andra! Bla, jul på Liseberg, film (kiss kiss bang bang) monochrome m.m.
Monochrome är ju alltid kul, dock blev ja så grymt opepp på förfesten. Ni vet så där som det kan bli ibland. När inget stämmer, när man känner sig ful, fast man fixat sig till tänderna och när ljuset sticker en i ögonen och man inte riktigt hänger med i konversationerna runt en och allt blir snurrigt. Satt och pratade med Madde och Josse en halvtimma det va nice. Saknar dom bägge. Dom är så fina, Madde erbjöd sig tom att betala en biljett till Jönköping om jag inte ville vara kvar i Gbg. Men det var ju inte det som var grejen, jag ville gärna vara där men vara bara opepp. Var självklart underbart att ha finaste vännerna runt sig. Lite mer pepp inne på Monochrome dock (där de hade en asdåligt dj och jag var inte pepp på att dansa för fem öre) Jag och Marjorie matchade i outfits med att vara presenter! Röda sidenband runt halsen och julklappsettiketter! På förfesten åt vi tårta! Magda och Per har varit ihop i ett år nu. Helt galet vad tiden går fort. Joshi hade hängt en julkula och ett minipaket i skägget! So cute. Dumma mig som glömde kameran, hade velat ha bilder från helgen men tyvärr.


Renarna på liseberg va söta



Joshi var metal och julig på samma gång :P


Joshi och Marika och på andra bilden Per (som paket) Magda (som söt snögubbe) och Linda! Tråkigt när man bara har mobilkameran. Blir ju så dåliga bilder inomhus. Men bättre än inget alls!

Idag åkte jag och mamma till Floby för att titta på deras "julskyltning" dock kan man inte kalla det skyltning eftersom det inte finns några butiker knappt alls, så istället var det massa marknadsstånd. Var i alla fall lagom mysigt. De hade en supersöt åsna där! Och mamma köpte produkter från Oriflame till mig, nytt läppsift, ny lotion (som man verkligen blev superlen av) och ny dagkräm!


Ja fick en ny kompis!

Random folk

Kommentarer
Postat av: Ammi

Mjau, jag hade velat följa med till Monochrome ! Är det något på haket på jul-lovet ? Vi måste dit ! :)

Postat av: Ammi svarar:

WIHO, synthaket it is then :)

Och ja , det får bli en kväll med Ariel , Noelle och Mattias. Vem är din bästa vän ? Hur definerar du en bästa vän ? Kan jag bli din bästa vän ?

2009-12-07 @ 02:25:43
URL: http://jagochvarlden.blogg.se/
Postat av: Hedda

SV: Tack så mycket :)

2009-12-07 @ 15:31:43
URL: http://lilmemyself.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback