Mjau

Hm inte kommit igång med julstädandet än. Dålig Cissi. Tittade på fördta delen av SVTs miniserie Tess verkar rätt lovande. Jag är ju barnsligt förtjust i kostymdraman, särskilt när det är vackert filmar, klart ljus, fina kläder osv. Tyvärr kändes skådespelarna inte helt bekväma i det gameldagas språket men generellt var det helt okej skådespelare. Handlar om en fattig tjej som visra sig vara släkting till någon rik dam och får jobb där och sedan blir våldtagen av sonen i huset. Väldigt tragiskt. Givetvis har huvudpersonen skinn på näsan och är väldigt envis. Precis som dom alltid är i den typen av böcker/filmer.

Btw så filmade jag lite senast på u-church när vi diskuteradde kring rikedommar och ägande.

^_^

I brist på kamera så målade jag en bild när jag klär granen


Jag vill btw tipsa om att Maria som har bloggen
http://your-other-left.blogspot.com just nu har en tävling där man kan vinna ett fint sminkset! Älskar hennes blogg och kollar in den dagligen. Handlar som hon själv beskriver det "om en gothic lolitas vardag" och den är spännande att läsa oavsett om man är intresserad av lolita eller inte. Maria är verkligen en skärpt tjej och hon har mycket intressanta inlägg, mycket kläder och mycket personliga åsikter!
Här är direkt länken till tävlingen: http://your-other-left.blogspot.com/2009/12/your-other-lefts-christmas-giveaway.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback