Seg dag

Hej! Nu är jag riktigt sur för jag har grejat ganska länge och väntan på att massa bilder ska bli överlagda på en skiva, har nästan fullt på datorn (märks när ja spelar sims, det funkar inte längre) så jag behövde rensa lite, hade en 3000 bilder ja tänkte ja kunde lägga över och det gick bra, tog gock några timmar (långsam dator) och precis när det är klart så bra stendör datorn. Den har börjat göra det nu. Det är inte kul. Så just nu har jag fått börja om. Nu står den på 3 dagar och fjorton timmar för att få filerna på skivan igen för givetvis hade inget kommit över när jag startade datorn. Jobbigt jobbigt.

Har vart en väldigt slow dag, har städat lite och julpyntat och haft oss. Har vart mysigt! Måste erkänna att jag inte ens bytt om utan gått i nattlinne hela dagen och har det blivit lite för kyligt har jag bara dragit på mig morgonrocken. Tycker det är ganska mysigt att bara gå omkring och mysa i nattkläderna.

Nu tänkte jag titta på Livet i fagervik med mamma. Eller tja snarare titta med ena ögat på tv:n och ena på datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback