Sleepy

Mina sömnvanor blir bara sämre och sämre. Det här är inte bra. inte bra alls. Särskilt när nya jobbet kräver att att jag kommer behöva gå upp runt fem tiden kanske. Då funkar det inte att somna efter tre som jag gjort ett tag nu. Och då kommer man ju upp sent, och sen är man pigg tills klockan blir två tre igen. Måste försöka gå upp tidigare. Men jag är verkligen sämst på det. Idag vaknade jag klockan tolv och tänkte nu ska ja gå upp. Sen helt plötsligt står Samuel vid min sida och säger att ja måste gå upp, då har klockan hunnit bli halv tre. Så ja måste somnat om där vid tolv när jag vaknade först.

Imorn blir det gbg och u-church. Ska köra loli fullt ut tänkte ja! Ny klänning, kappa skor, väska, kanske nya peruken osv. Var alldeles för länge sen nu! Ser verkligen fram emot det! Och så har jag köpt nästan alla mina julklappar med! Yay! Eller beställt rättare sagt, hár blivit uteslutande från internet. har bara Ammi kvar att köpa till nu men jag har en idé om vad ja ska ge henne!


Pappa och Gustav är så söta ihop när dom spelar!
Nej nu ska jag lyssna på
stil och försöka sova

Kommentarer
Postat av: Amster

Men lilla söta du, du behöver inte köpa något till mig ! Oh vad önskar du dig förresten ? :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback