<3

Så var det alla hjärtans dag
<3
Blir ingen dirket firning för min del, (väntar mig dock att ALLA som älskar mig, ringer och berättare det :P) pappa ska bjuda familjen på middag. Själv mår jag inte jättebra, huvudet är fortfarande tungt och halsen rosslar och kroppen känns seg. Men men, så kan det vara. Bunkern känns väldigt långt borta...

Men en romantisk film tänker jag i alla fall se, frågan är bara vilken? är lite sugen på borta med vinden. Kanske kan ringa Tilda, hon tycker med om den, Maya skulle tydligen ha någon mys/depp kväll med sina vänner som är singlar. Låter supermysigt! själv skulle jag vilja ha en filmkväll/myskväll med rosa myskläder, chokladhjärtan och allt annat godis som är hjärtformat. Sen vill jag se en film som sagt, Stardust kanske?  men den såg jag så nyss. Har i alla fall äntligen laddat ner  The curs of the Nibelungs. Vet dock inte hur romantisk den är. Titanic skulle också gå bra, finns ju massa romantiska filmer som är bra^^

Våra rådjur kommer allt oftare. Pappa springer ju ut varje dag och lägger i äpplen och morötter i en låda, och nu har de lärt sig att det finns mat här. De är så otroligt söta, önskar de var tama, så man bara kunde gå ut i snön och lägga sig med dem och klappa dem och gosa med dem. Åh vad jag vill ha ett djur!




Kommentarer
Postat av: Mitsukai

jag firade inte heller i år XD så då är vi två!



Fattar ärligt inte hur du klarar dig utan ett djur! de är ju fan bättre än människor <3

Postat av: Miaka

haha jepp :P



nej fråga mig inte hur jag står ut :P ja de är ju i alla fall inte elaka som männiksor kan vara!

2009-02-15 @ 13:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback