brr

Har ni också märkt hur fruktansvärt kallt det är ute?
Vi var ute och åt som sagt och jag höll på att dö av kylan bara mellan att gå från bilen till restaurangen. Men men, kanske hade jag lite för lite kläder på mig (det var i alla fall ad min mor sa) Sen blir det inget bunkern ikväll, skulle verkligen inte palla det med den här huvudvärken och bara tanken på att behöva åka ner till stan och ta bussen *ryser* Istället kör pappa mig till Tilda så ska vi mysa ordentligt med Audry Hepburn i någon hyperromantisk film, det blir mysigt det, ska ringa pappa och be honom köpa lite vindruvor och cider (har det blivit min nya grej eller?) jag kan ta med mig! har precis bytt om till ett par mjukis och en t-shirt, perfekta myskläder :P

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ja, det är verkligen fruktansvärt kallt!

2009-02-15 @ 18:53:57
Postat av: Miaka

ja usch nu tänker jag inte gå ut mer förens det blir varmt. är så fruktansvärt trött på denna kyla

2009-02-15 @ 20:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback