Give me a dog!

Nu var det dags för mig att hoppa i säng, är verkligen jättetrött! har verkligen haft en mysig kväll. Nu det sista satt jag och mamma och kollade på massa noston terrier klipp på youtube, och vi är väl bägge väldigt pepp på att skaffa en. Mamma hade en när hon växte upp, Sepp, och det va verkligen hela familjens lilla gullunge! det jobbiga är väl att både jag och Gurra, främst Gurra har ju lite pälsallergi som troligtvis skulle bli värre av ett pälsdjur :( men men

Den här var ju bara så bedårande! Mamma berättade att Sepp kunde bli helt galen ibland och bita sönder skor osv och sen efteråt så ångrade han sig så mycket, ibland sprang han och gömde sig för att han skämdes så. det är lite coolt tycker jag, att man kan se det så tydligt på vissa djur, att de kan visa känslor på ett sånt sätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback