Hair

håhå vad mycket hår det blir just nu, men det är det jag tänker på mest. Är ju som sagt var mycket nöjdare med håret just nu! känns rätt bra förutom att det gula lyser igenom i bottnen, alltså färgen runt hårbottnen/benan är ju verkligen itne snygg, men ja ska fixa det, förr eller senare, behöver köpa mer färg :P men eftesom en burk kostar 150 kr med frakt så känns det lite svårt att lägga ut det nu, när man precis har gjort det redan. Ska dock försöka få någon bild på just benan så ni får se hur det ser ut :P Annars kommer det en bild från igår kväll när jag precis tvättat och fönat det, ignorera kläderna, eller tröjan mest kanske, det är en av Kribbans avlagda t-shirts som jag lånade när jag färgade håret rött första gången, hemma hos honom, i oktober! Det står något i stil med jag skriver inte av andras uppsattser, jag ändrar orden,  eller nåt sånt

mjo men på den här bilden syns det ju lite, det gul-orange-röda uppe på toppen (usch vad tråkig jag är som bara tjatar om det)


En bild från imorses, var verkligen jättetrött, gick upp en halvtimma innan vi började...haha det syns verkligen på bilden

ruffsig man kan se ut :P

nej nu ska jag verkligen sova, är jättetrött! Imorn ska jag träffa Tina en snabbis, det ska verkligen bli mysigt, sen ska jag fika med Mammi, nu har vi mycket att prata om, känns som det va riktigt länge sen ja va hemma, men så är det ju inte, snarare så har det hänt massa sen dess! har en toppen vecka att se fram emot känner jag!

Natti natti
:*

Kommentarer
Postat av: Satine

Tack för kommentaren :)



Den där färgen var ju jättefin :)

Ska själv bleka mitt o lägga i en mer orange ton.

Blir aldrig riktigt nöjd med min röda!

Postat av: Miaka

Satine:

tack! ja dte är verkligen svårt att få till rätt nyans ju! lycka till med det! vad det gäller mig så velar jag fram och tillbaka hela tiden medd om jag vill ha det ljusare eller mörkare, just nu är ja mer inne på ljusare dock :P va ska du använda för märke?

2009-02-05 @ 00:43:00
Postat av: Satine

Ja, men mest svårt att vara nöjd en längre tid innan man vill testa på något nytt! haha.



Jag tror jag kommer att henna mitt hår den här gången, med kopparrött :)

2009-02-05 @ 09:20:48
URL: http://satinelife.blogspot.com
Postat av: Micke Picke

sexy, sexy thing!

2009-02-05 @ 22:35:02
Postat av: miaka

Micke: håhå

2009-02-06 @ 20:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback