Hår! (eller faktiskt inte)

Haha nu är ju typ det ända ja skriver om hår :P
Anyway vaknade gick och såg mig i spegeln och blev väldigt glad när jag såg hur färgen såg ut så nu känner jag mig glad! visst liiite ljusare hade jag inte tackat nej till men annars är jag på jättebra humör idag! Har min nya klänning från Gina tricot på mig med :P
Just nu sitter jag på högskolan och väntar på att lektionen ska börja, H-C är nog lite sen tror jag. Idag ska vi fortsätta med Islam, det är faktiskt väldigt intressant.  Började dagen med grupparbete i kristenspiritualitet, väldigt intressant, jag Gustav och Magdalana jobbade och disskuterade kring lyssnadet. kan man förlita sig hel på Gud och ändå ha en jämn balans i livet, finns det någon problematik med att ha en konversationsrelation till Gud? Finns det en en inneboende konflikt mellan att höra Guds röst och att hålla sig ödmjuk? Den sista frågan disskuterade vi mest, tror jag, eller det av väldigt intressant allt i alla fall^^ Känner att jag har massa förvirrade tankar just nu, får fortsätta skriva när jag är lite emr fokuserad
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback