hehe^^

idag var det någon konstig pastagratäng till lunch så jag smet där ifrån för att steka mig lite bacon med makaroner (åh vad hände med mitt nyttiga liv :P) fixade även ihop en liten drink på det juicer ja hade samt jodgubbar, mums på det säger jag bara. Va tyst och lugnt det är på internatet när de andra inte är här. Försöker hitta en sida där man kan  titta på gossip girl ep 18, men JAG HITTAR INGEN, så frustrerande. Det är verkligen jättespännnde just nu. Nej nu ska jag iväg och plgga med Karin och de andra

:*

Kommentarer
Postat av: M

Ansvitt 18 visas inte i USA förrän den nionde mars.

2009-02-17 @ 14:52:49
Postat av: Miaka

jaha, ja det förklarar ju varför det bara fanns upp till nr sjutton på alla sidor. ph vad jobbigt att gå och vänta!

2009-02-17 @ 19:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback