Kvällens lol - kk

Haha seriöst detta gjorde min kväll^^ satt och pratade med maya darling och kom helt plötsligt att tänka på sajten KramKalas som var typ lite som lunar som jag, Maya och ett stort gäng andra från BKS (Borås Kristna Skola) skaffade under första delen av högstadiet. Jag skaffade det 2002, och har inte vart inne på säkert fem år. Därför kändes det som att kliva in i en helt annan värld när jag loggade in! (alltså jag hette blond_angel) Måste i alla fall uppdaterat den då jag gick i nian, även om jag nog inte var så aktiv, minns dock att jag var väääldigt aktiv i sjuan-åttan


haha säger jag bara


Minns att jag även brukade vara inne på diverse chattar och frågade om folk hade en KK (och syftade då på kramkals, sajten förkortades så och hade INGENTING med den alterntiva betydelsen att göra) och tyckte jag var jättecool som kunde fråga folk det, minns att det bukade bli en del förvirring när jag frågade men jag förklarade "coolt" vad kk/kramkalas var för något och värvade massa ungdommar! håhå vad löjlig man var^^

Ett litet utdrag från en dikt (som står under "mina egna dikter" så jag antar att jag skrivit det, kommer dock inte alls ihåg det, men men)

THERE IS ONE….
Sometimes it looks like the darkness will conquer this game
Some time when life is hard When you think that there is nothing to do
Except for putting an end to your life In the darkest hour
When you can’t se any light at all Then there is a saviour
Someone who died for you
Who let his crimson blood pour out
For you
Only for you
You are saved in his name
In his blood is your debt paid


Åh vad bra gramtiken och stavningen var :P

Hittade ett stört pinsamt dagboksinlägg då jag tydligen var kär (jag minns verkligen inte ens vem jag var kär i, så därför kan jag lägga in det här, så himla pinsamma ens tidiga tonårsförälskelser var, och jag var ju alltid så intensiv, så 100%

sitter här för mig själv å funderar.
Har just kollat in team evangelisation hemsida å blitt medelem. Åh, va ja vill åka på deras läger, ja vill ja vill jag vill. Men inte utan Maya, älsakde Maya, ja skulle aldrig klara de utan henne. vem vet vilka fruktansvärda smällar som väntar. Nu när **** ska me, ja skulle aldrig klara de, även om nu inte **** gillar henne så känns de såååå tungt, hon gillar ju kanske honom.  Förälskelsen som spritter i hela kroppen å vill ut, ut å leve, iband känns det som om ja ska lyta lr tappa andan, ba för att ja är kär, försökte skriva lite dikter förut mn d blev ba dåligt, ibland går det, ibland inte. Ska ringa Maya snart nu, vi ska ju ut imorrn, Maya ska klippa sig! D kommer bli skitsnyggt, lovar!

Okej måste bara lägga till ett litet citat från mayas sida
Man ska va smal, men ändå ha stora bröst
Ett av våra många långa samtalsämnen, då vi som femtonåringar var i ganska stor avsaknad av bröst medan våra tjejkompisars bara växte, förbannade vi samhället för de normer som fanns. Smala var vi ju (och ändå brottades jag med att vilja gå ner i vikt) men bröst hade vi inte... Haha, nu bryr man sig ju inte så mycket om sånt, men då, ja minns verkligen ett tag då det nästan var det enda vi pratade om

Så stört pinsamt att jag nästan rodnar, och att jag inte ens komme ihåg vem det var, men jag var väl bara 14, kan ni fatta att det typ är fem sex år sen? det är stört...

Kommentarer
Postat av: Samuel Varg Thunberg

Så härligt att du bjuder på det här! Fantastiskt roligt och charmigt!

Postat av: Miaka

haha, ja alltså så dum man va när man va liten :P men man får ju sig ett gott skratt nu!!!

2009-02-26 @ 11:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback