Lockigt värre!

God morgon kära vänner!
Sitter halvklädd med halva håret lockat! och lyssnar på Covenant! Utanför vräker snön ner, det känns mindre bra, brr, jag som trodde och hoppades att våren var på väg, men nu ser det ut som jag får stå ut med snön ett bra tag till :/ jobbigt värre. Men men, sånt är livet, ska nog kunna ta mig till Gbg i alla fall, får nog dock klä mig lite varmare idag än igår^^

Nu var det länge sen jag lockade håret, har blivit så himla bekvämt att bara platta det en gång i veckan och sen låta det vara, även om jag verkligen älskade att ha håret lockigt varje dag tog det ju sin lilla tid, och nu när jag går upp en kvart tjugo min i veckan och knappt hinner göra mig i ordning så hinner jag ju verkligen inte locka håret :P Hoppas det blir bra nu bara och inte alla lockar hinner gå ut innan jag kommer fram pga alla snö, ska försöka få pappa köra mig till knalleland sen så jag slipper ge mig ut själv till bussen, då kommer ju håret absolut vara förstört.
Nej nu ska jag fortsätta

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback