Morgon!

Hjälp vad stressigt det blev nu på morgonen. JAG FÖRSOV MIG. Hade ställt klockan på halv sju så jag skulle hinna duscha och locka håret och äta frukost (en del av det där hälsomsamma ni vet :P) Anyway när klockanringde halv sju så fanns det inte en chans att jag skulle gå upp, ställde om klockan men vaknade inte förens fem i åtta. gha panik, min perfekta morgon gick upp i rök. Fruktansvärt. hann inte ens fixa håret, men kläderna blev precis som jag ville (fast Gustav frågade när jag kom in i klassrummet, men Cissi vad har du gjort? Du ser ut som en engelskt skolflicka fast med rött hår! Vet inte hur jag ska ta det) Usch vad jag inte känner mig kry nu, eller pigg, eller fin. Men men vad vi gillar är känslan av nya strumpbyxor, att dra på sig dem, utan att de är hål på, utan att de är noppriga eller slitna eller att de gått några maskor! Lyckades dock förstöra mina kleinblå overknee sockar som jag fullkomligt blev förälskade i, det blev jag lite ledsen i. Det är visserligen bara ett litet hål på den högra ankeln, men jag har en känsla av att det kommer bli större. Får kolla om någon har genomskinligt nagelack jag kan låna sen och försöka fixa det med! Älskar inte ni kleinblått? Jag är fullkommligt galen i kleinblått, skulle vilja ha en miljon kläder i den färgen. Har inte jättemucket än, men jag lovar att det kommer bli mer!

Nu sitter jag på själavårdslektionen och alla ska berätta en sak de gjort under instuderingsveckan, förutom att plugga då (åh vad jag pluggade :P) jag berättar väl nåt om U-church I guess, eller Monochrome!

:*

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag kan ha nagellack.. :P

Postat av: Miaka

åh det låter verkligen bra!

2009-02-16 @ 11:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback