NO TITLE

Hej raringar!
Kom upp alldeles för sent idag, hade tänkt på upp vid tio tiden men somande om och gick upp vid halv ett istället. Och sen dess har jag mest bara slappat. Ska i väg till gbg om ca två timmar så nu borde ja göra mig iordning, sitter i en urtvättat t-shirt och ett par hemskt fula röda byxor som jag älskade när jag fick dem  - i femman :P lite kul att jag fortfarande kan ha alla mina kläder från mellanstadiet, men så har jag ju inte växt mer än 2 cm sen sexan, självklart har jag ju gått upp sen dess, men ändå inte några enorma kilon om man säger så :P

Tänkte som sagt kolla in vad safari har för utbd av rött hår, troligtvis syntet, har itne råd att köpa äkta just nu och heller inte färg. Är det förretsen någon som vet vilken av directions eller stargazers färger som är mest lika manic panics vampire red? Eftersom den kostade 150 kr att få hem vill ja gärna ha något billigare alternativ, kommer inte ha råd att köpa hem den

Kommentarer
Postat av: Daisydapper

Gå in på vår hemsida och få härlig inspiration!



www.daisydapper.com



Hälsningar

Daisy dapper

2009-02-05 @ 17:52:30
URL: http://www.daisydapper.com
Postat av: Micke Picke

cissi är en liten flicka ^^

min lilla flicka till och med!

2009-02-05 @ 22:38:43
Postat av: Cissi

Micke: aw lillen då

2009-02-06 @ 20:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback