Picture Post!

så nu har jag krypit ner i min säng^^ La in bilderna från veckan som gått, blev väl inte några direkta höjdar bilder men jag tänkte jag kunde posta en del ändå! Lägger nog upp en del med på min bilddagbok. men troligtvis inte allt jag postar här, eller man vet aldrig vilja bilder som kommer upp :P



Så här fräsch går jag runt på internatet :P det blir mycket mjukis och t-shirts och sånt, usch vad bekväm man har blivit

Detta var dagen då vi bakade hos intohimo^^ jag posar i spegeln

En dag på tradera fick jag syn på en pälsmössa (dom inte av riktig päls) som bara kostade 15 kr, av någon jättekonstig anledning som jag verkligen inte ens minns, bjöd jag på den -och vann, nu sitter den på mitt huvud, fulare mössa får man leta efter, den är liten och ser väldigt konstig ut, haha, hade dock den på mig när vi åkte iväg  - fråga mig inte varför, troligtvis för att den är så gräslig :P

jag och min mössa :P

Love och Johan anlände till baket, och oj vad Love vad pratglad! han pratade mest hela tiden!

Bakandet kom igång, här står Madde och är glad!

Kribban och Simon, trevliga pojkar det <3

Madde och jag är nöjda^^

Hm, här smet man från bakandet...

Jag - lite halvsliten och ruffsig efter allt bakande^^

En bagare och hans bröd

Madde blev en ryss i min mössa :P


Håhå, nej nu ska jag verkligen sova, håret har dock inte riktigt torkat, undrar hur det blev, såg inte så jättebra ut innan, men men, vi får se, tror inte det tog så bra snarare, verkligen inte där bak, det är fortfarande lite gul-oragne-rosa-rött och det är ju inte precis snyggt :P

Nej nu får ni sova så gott
:*

Kommentarer
Postat av: vicky

varför har du aldrig presenterat mig för dom där killarna! :OOoo

2009-02-19 @ 11:41:10
Postat av: Miaka

Följ med och baka så ska jag presentera dig för dem!!

2009-02-19 @ 12:58:56
Postat av: vicky

mmmm, då kan jag visa upp mina skillz när det kommer till bakning ^^

2009-02-19 @ 14:42:18
Postat av: Anonym

ja absolut, det vore nice!

2009-02-22 @ 20:36:49
Postat av: Miaka

ja absolut, det vore nice!

2009-02-22 @ 20:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback