småpanik så här på natten

gha kom på att jag inte bokat biljetten till underoath och nu finns det bara ett fåtal kvar och så här på natten går det inte att boka. jobbigt jobbigt. men de borde ju inte ta slut, ingen annan kan ju boka heller, undrar hur många "ett fåtal" är, har ställt klockan på sju nu så att jag kan gå upp och boka och sen hoppa i säng! ska passa på att beställa biljetter till Emilie Autumn då med, såg att de hade släppts! Åh vad jag längtar till det, så himla mycket. Konserten ja skulle på i höstas blev ju intälld (till min och Karins stora besvikelse, vi hade tom köpt tågbiljetter upp till sthlm) men nu ska det bli av! den 20 april i Göteborg! så himla skönt att hon spelar där, då är det bara sovplatsen man ska hitta liksom! Och sen blir the underoath den 23, så det blir massa nice den veckan!


EA <3

Förövrig tror jag att jag ska försöka färga håret lite ljusare, faktiskt, löshåret blev ju som sagt alldeles för ljust men åh vad sugen jag blev på att få det lite ljusare nu! ska köpa en blekning imorn så får vi se om ja vill eller inte, har nästan en hel burk popy red hemma som ja kan använda i så fall. Visserligen använde ja ju vermillion (tror ja, eller vad heter den andra?) red men ja tror de blir rätt lika i alla fall, jag hoppas på det, och blir det inte bra köper ja bara en vampire red från manci panic igen och färgar över. håhå, hoppas det blir bra! Nej nu ska jag verkligen sova. På riktigt
Natti natti
:*

Kommentarer
Postat av: Madde

oooj jag har inte bokat än!!!! oups måste jag gör nu då!!

Postat av: Anonym

åh ja trodde du hade det...nu har ja bokat i alla fall^^

2009-02-23 @ 15:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback