Today

hej!
sitter i en gamal tshirt och ett par mjukis och har knappt börjat fixa mig än :p är rätt skönt att bara sega, ska fixa sminket om tjugo min eller nåt och sätta på mig kläder (har inte bestämt vad än :/ gör det hos Maya, typ väljer hon före mig så blir det ju lite lättare, det dumma är bara att jag alltid brukar vilja ha det jag inte tog osv. har alltid beslutsångest och får alltid för mig att jag väljer det sämsta. Men men, ikväll ska vi verkligen bara ha kul, kul kul! Ska verkligen bli roligt att gå ut med de old ones, vi har aldrig festat ihop bara vi fyra! Sen är det ju alltid roligt ju fler man är! Evve skrev precis att hon och Elena ska dit idag så det blir ju hur kul som helst och sen Josua och lite av hans vänner^^ Nice nice! Sen är jag jättepepp på imorn då jag Karin, Evve och Elena ska gå och se Deathstars! det ska verkligen bli kul! (fast det har jag säkert redan skrivit om osv, glömmer alltid av vad ja skrivit och inte skrivit)
Hoppas ni får en ljuvlig kväll!
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback