Tröttis

Håhå, nu känns det som det va länge sen jag skrev, men det var igår ju :P
anyway dagen har varit helt okej. Är tillbaka i Borås nu^^ Annars har dagen gått åt att (försöka) spela the sims. Har äntligen fått låna tvåan, av bästa
Stina! men det dumma är att min dator typ inte fixar det, det är ju ett så stort spel, så det går skitsegt. Har dock lyckats spela en del, men sen jag kom hem har det gått dåligt, satt i säkert en timma för att få igång min familj utan att lyckas alls, så himla jobbigt, nu när mamman och pappan precis fått barn och allt :P spelade dock en stund på en av de familjer som redan fanns på spelet men det är ju inte ilka kul...

Just nu sitter jag med hårfärg i håret (lite extra bara, lägger i lite i botten när jag tvättat det, eftersom färgen där släpper med en gång...idag prövade jag poppy red då min vampire red mer eller mindre va slut, ska bli intressant att se hur den blev, tror dock inte den blev lika bra då den är liiite för ljus) Men Essa berättade för mig att de säljer Manic Panics hårfärg på den nya skivspegeln i Knalleland, de har en hel del grejer från Vermillion Clothing. (minns inte stavningen exakt) så jag ör supernöjd om den finns så jag slipper beställa^^ Sen blir det U-church som vanligt imorn och det ska bli nice! Det har typ blivit lite av veckans höjdpunkt, eller i alla fall veckans omväxlings-punkt! Ska passa på att köpa lite mer hår (tror jag, har egentligen inte råd, men det andra har blivit så slitet och så, sen är det ju massa olika nyanser och så, vore skönt med nytt hår i en nyans)

Nej nu blir det nog sängen väldigt snart, är verkligen trött
Natti natti
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback