U-church

hej och hå^^
Nu drar jag till gbg om typ tjugo min, hjälp vad mycket resande det blir idag^^ Har precis landat i Borås och så ska jag vidare^^ Men det ska bli trevligt att träffa folket igen, även om det bara va en vecka sen känns det som det va typ en månad sen. Har vart en stört intensiv vecka säger jag bara! Ska passa på att köpa en pillarbox red färg men när ja ändå åker in, även om jag är helt okej nöjd med färgen för tillfället. Så ja kanske inte slänger i den med en gång utan väntar tills nästa hårtvätt eller så. mamma och pappa har inte ens märkt att ja har färgat det...Är dock väldigt nöjd med det nya löshåret! Imorn blir det som sagt love addicton på trägårn, det blir nog mysigt tror ja. trägårn är ju trots allt det enda stället i Borås som är helt okej att gå ut på :P


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Söt bild :*

Postat av: Miaka

naw tack <3

2009-03-01 @ 01:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback