working class hero

What a day säger jag bara! va på jobbet, haha det va verkligen en katostrofal dag. Kommer dit tjugo min innan utan kläder eftersom jag blivit lovad nya sen vi blivit ett svenskägd Mcdonalds istället för ett privatägd (finns både fördelar och nackdelar med det) anyway då har det inte beställts några kläder till mig utan jag får ta en av mediumtröjorna som blivit över. Funkade rätt bra ändå eftersom den va figursydd, byxerna ska vi inte tala om, de va storlek 30 och ja har ju 27-28 så jag tappar de efter två steg. fick dock en skärp så det löste ju sig. Sen när jag ska stämpla in så funkar det inte, springer bort till Sabina (som nu är andra asststent) och undrar varför, hon ringer Hanna som har ansvar, och då visar det sig att Hanna tagit bort min anställning. Yes, great, kände hur jag fick panik, tydligen skulle hon tagit bort cecilia Engström, men tog bort mig istället. Men men, sabin fixade det så det är ingen fara med det. Sen så eftersom hon tagit bort min anställning hade de fixat någon annan att jobba idag så ja skulle itne ens fått jobba, men Tishko är ju underbar och sa bara, jag fixar det, så jag fick stå i ettan, alltså där man tar emot beställningarna från bilarna. Jag är verkligen jättedålig på det och brukar oftast inte stå där eftersom jag inte pallar att ta betalt av en bil samtidigt som jag tar en ny beställning, dels tycker jag det är väldigt oartigt och dels är ja ju så förvirrad så det funkar liksom inte. Men men, efter ett tag bli kön jättelång, typ tio bilar och kö ner till macken, jag säger lite panikartat (och råkar ha på så att bilarna hör) hallå jag har jättelång kö här och jag fixar ju inte att ta betalt samtidigt som jag tar beställning. Men Susanna säger bara till mig att ta det lungt, och kön bara växer. Försöker ta det lungt. Tillslut efter en timma blir ja utbytt. Och då fick jag hjälpa till i tvåan, alltså där man plockar ihop maten och ger den till bilarna, det brukar bli sjukt stressigt och jag kan bara inte stressa ner, utan det brukar bli kaos, sagt och gjort efter typ tre minuter är det fullständigt kaos, jag har inte koll på något holdar ALLA bilar (dvs att ja säger att maten kommer dröja lite och skickar i väg de) råkade på något sätt få en bil att parkera fel och stoppar alla andra bilar, ska sedan springa ut med en hold men ingen av bilarna verkar vänta på den maten, jag springer in igen. Susanna undrar gång på gång hur det kunde gå så fel, tillslut får vi ordning på allt men det va verkligen fruktansvärt, jag får ta en egen kassa och känner hur fruktansvärt br och 100 % jag klarar av kassan jämfört med DT:N (drive trough) sen blev det lite förvirrat ett tag men det gick bra ändå, blir dock hemskickad tjugo min innan jag skulle sluta. haha vilken dag va? Men jag är rätt glad ändå ;P


glad är jag ändå :P


smuttsig spegelbild :P


så belv håret jag köpte, egentligen jättedålogt, syns inte så bra på den här bilden, emn ja köpte alldeles för lite hår så det ser jättedumt ut när jag har i det, så typiskt, funderar på att klippa det lite eller nåt så det inte är så himla långt, men uuu jag ville ju verkligen ha i det imorn...

Kommentarer
Postat av: Stina

Oj verkar inte som en överdrivet kul dag, men håret är snyggt i alla fall :)

Postat av: Miaka

nej det blev en del del kaos, men sen hade ja mysigt! Taack! <3

2009-02-06 @ 22:46:32
Postat av: Micke Picke

lilla cissi då. låter inget kul det här :(



men håret blev jättefint och du ser riktigt busig ut ^^

2009-02-07 @ 19:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback