Barnolja

Jag måste bara tipsa alla om hur bra det är med barnolja! Det tar bort sminket huur bra som helst! Jag har alltid haft ganska svårt för att ta bort smink, det sätter sig rätt rejält på mina ögon men sen jag började använda barnolja för några år sedan går det hur lätt som helst! Det är billigt kostar bara 20-30 kr och det är rätt drygt så en flaska räcker ganska länge!
jag använder nästan alltid barnängens barnolja, den är verkligen mild och det stora pluset är att den är alkoholfri så den torkar inte ut huden alls! Man får bara torka bort all överflödig olja sen när sminket är borta^^

Sen är det bra till många andra skaer med, brukar alldid försöka smörja in mig med det efter ja duschat eller badat, men man måste se till så att huden är våt annars blir huden bara klibbig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste nästan pröva det nu bara för det!

2009-01-14 @ 21:24:05
Postat av: Miaka

Ja men gör det! det är verkligen SÅ bra!

2009-01-14 @ 21:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback