e.f

Usch va segt det är att vara sjuk. Tilda ringde innan och frågade om vi kunde gå ut och ta en drink och det hade jag jättegärna gjort. Vi kunde gått till Twin och pratat och bäst av all – man hade får klä upp sig lite.
Men min kväll blir nog helt okej i alla fall, vi ska mysa med lite godis och film (blir nog wimbeldon ikväll istället, om jag inte kan övertyga dem om att se the eternal sunshine of the spotless mind) men en drink-kväll hade vart mysigare, eller nej inte mysigare, men det hade vart väldigt kul!
Men men, som det ser ut nu kommer det gamla gänget med till Monochrome, Maya, Vicks och Tilda och jag, ska bli skitmysigt verkligen! Det blir nästa helg.

Sitter nu på religionspluralismen, lite pinsamt, han ställde en fråga innan och jag svarade, ganska kort efter Karins anteckningar. Tydligen räckte inte mitt svar och han ville jag skulle utveckla, eller kunna stå för det jag sa, (alltså han är en lärare som inte nöjer sig med svar på sina frågor, utan vill att man ska tänka bortom, kunna förklara, så att han ser att man har förstått, sånna lärare tycker jag egentligen om det är ju SÅ jag vill att lärare ska vara, men jag är ändå lite skeptisk till hans utlärningsätt i kontrast till hans personlighet. ) Men men, det ska jag verkligen ta vara på och ALDRIG svara om jag inte vet precis vad jag menar med det jag säger.

laddar upp med en film från högstadiet, ett litet bildspel med mig, maya, vicks och Tida som Tilda själv satt ihop. Blir lite nostalgisk när ja ser det, men haha så man såg ut



Enjoy och ha en trevlig eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du var iaf söt back in the days <3 Du har lyckats med att alltid vara söt helt enkelt =)

2009-01-27 @ 18:14:47
Postat av: Miaka

Anonym: håhå vem är du då? tack så mycket <3

2009-01-28 @ 00:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback