...

sitter och kollar på gossip girl, är ju inne på andra säsongen nu! den är faktiskt riktigt bra. Känner att Gossip girl inte alls är ett substitut för OC längre, det har sitt eget värde men jag tycker verkligen inte det är lika bra som OC, inte lika dramatiskt eller ens hälften så känslostarkt. Tycker inte serien förmedlar lika starka känslor om man säger så. Men jag gillar den verkligen.

för övrigt så väntar jag på den här sötnosen nu:

Visst är den söt?
ja kan knappt hålla mig, tror den kommer bli jättesöt till dels en vit blus och knästrumpor, dels platåskor och nätstrumbyxor! älskar kläder man kan matcha med flera olika grejer!

Kommentarer
Postat av: Sara

ja den va verkligen söt!

2009-01-16 @ 02:04:52
Postat av: Miaka

ja väntar så på den!

2009-01-16 @ 21:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback