Hello

Hej hej!
Sitter nyduschad på rummet och ska precis ta tag i dagens klädval (jepp har gått runt i morgonrock hela dagen) Vaknade av att klockan ringde vid elva och tänkte att jag kunde sova en halvtimma till men sen ringde den inte utan jag vaknade av att pappa kom in halv ett och väckte mig. Så jag har bara varit uppe i två timmar, men ja hade så himla svårt att sova, senas jag kollade på klockan var hon tjugo i fyra. Måste verkligen vända tillbaka dygnet, det funkar inte att ha det så här när man går i skolan.

Till dagens klädval igen då, kan inte bestämma mig om jag ska kjol och knästrumpor med tight topp till eller om jag ska hotpants och oversize tröja... Ska pröva lite framför spegeln och se vad som blir bäst! Hoppas ni har haft en bra morgon och förmiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback