Hemma!

Är hemma i Borås nu igen! Ligger och kollar på någon film som heter Cableguy med Gurra helt stötr är den.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, är helt sjukt trött och har massa ont i magen. Ska gå och se om jag kan poppa lite popcorn eller nåt^^

Trodde för ett ögonblick när jag kom hem att jag hade glömt mitt smink eftersom jag inte hittade det i väskan. Fatta vilken panik jag fick. Men sen visade det sig att jag hade lagt det  i handväskan. Men tänkte på det då, vad beroende man är av smink. Ska ju till Gbg imorn och tanken slog mig att stanna hemma om ja inte hade med mig sminket eller åka ut och köpa nytt innan jag åkte. Men men allt löste ju sig. Men tänk att man faktiskt är så beroende. Jag går ju aldrig ut utan. Varför skulle jag, känner jag? När jag känner mig så mycke bekvämare och snyggare med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback