lalala

Sitter nyduschad i Maddes rum, min dusch har tydligen bestämt sig för att bara ha kallvatten så ja duschade här istället. Alltid lika skönt att ta en dusch, man känner sig så fräsh. Åh ni anar inte hur shoppingsugen jag är nu, vet att jag tjatar om det hela tiden  men men.

Sen är det det här med hår.Är rätt trött på mitt, största anledningen är för att löshåret är så sjukt trött och trassligt, blir så less på det varje dag, men att vara utan är ju ingen alternativ. Ibland funderar jag på att färga tillbaka till svart bara för att det är lättare, annars skulle ja ju gärna vilja ha lite rödare hår, eller åtminstånde att hela håret va SAMMA färg för nu är det ju bara massa olika och inte ens särskilt snyggt. Ge mig tipps snälla! va ska jag göra? Seriöst om ni fick göra vad ni ville med mitt hår, va skulle ni göra då?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vill se dig blond igen Cissi! Du va så fin i det!

2009-01-13 @ 21:11:32
Postat av: Mimi

Ja vill se dig blond igen Cissi, du va så fin i det!

2009-01-13 @ 21:13:17
Postat av: mammabecka

Min bror heter Jonas, ja :)



Känner du honom? Hur?



Kram

Postat av: Love_ff

Ja har alltid velat se dig i dreads, men inte svarta (som du själv verkar vilja ha) utan ljust rosa eller helvitt med inslagg av lila eller så. vore väldigt snyggt på dig

2009-01-14 @ 00:50:20
Postat av: Miaka

Åh Mimi, ja blir nog inte blond på väldigt länge men visst har ja mina stunder då ja verkligen var blond. nu är det ju dock så länge sedan ja var det att jag inte längre "saknar" det

2009-01-14 @ 00:59:54
Postat av: Miaka

Love_ff:

Nja den färgen skulle jag nog inte alls passa i, men det är kul att höra ändå ju! tack för förslaget!

2009-01-14 @ 01:00:57
Postat av: Sara

Ja gillar verkligen den färgen du har nu! Men jag förstår om du vill ha hela håret i en och samma färg. Men det borde ju inte vara så svårt att fixa^^

2009-01-14 @ 15:51:33
Postat av: Tomie

Jag tycker du ska köpa dig en plattång och börja platta håret! så får du lite omväxling, och klippa hime cut, tror verkligen du skulle passa i det. färg spelar inte så stor roll, tror du är söt i allt <3 men ljusbrunt vore sött att se dig i!

2009-01-14 @ 19:51:55
Postat av: Anonym

Men Cissi du är ju så fin som du är!

2009-01-14 @ 20:11:52
Postat av: Miaka

Sara: Ja jag måste bara ta tag i det i så fall tror ja, men som du säger, det borde ju inte vara så svårt!

2009-01-14 @ 21:46:25
Postat av: Miaka

Tomie: Ja har faktiskt en plattång, men den är väääldigt dålig. hime cut säger du? ja jag har funderat på det lite nu och då, kanske ska ta och göra det, men ja passar verkligen inte i platt hår, mitt huvud ser så konstigt ut då :( tyvärr

2009-01-14 @ 21:47:38
Postat av: Anonym

anonym: Tack <3

2009-01-14 @ 21:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback