Morgon!

Håhp dagen började väldigt bra med frukost uppe i trånghalla hos pojkarna med hela klassen! massa god frukt och mat osv! det va verkligen supermysigt! Nu sitter jag på själavården. vi har prata om det är okej att ha själslig, psykiskt och social smärta i församlingen? hur ska vi bemöta det? Hm, det är svåra frågor det.
Jag är rätt trött måste jag erkänna, somande runt fyra eller nåt, skitjobbigt. Sen vaknade jag vid sju, somande om och vaknade av att krin ringde och sa att jag kund eåka med Charbel till frukosten! (jag hade givetvis glömt av frukosten) och fick hemskt bråttom. Tydligen skulle inte tentan vara inne imorn som jag trott så nu slipper jag sitta med den idag. skönt, kanske jag ÄNTLIGEN kan ta tag i Gunnes tenta. Jag tänker hela tiden att jag ska göra det, men det blir inte av...

nej nu ska jag fokusera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback