Pepp

Nu sitter jag nyduschad i mitt egensydda (:P) nattlinne och känner mig riktigt glad och pigg, vi ska snart ta i tu med att fixa i ordning allrummet inför imorn, så har man edt gjort. Sen ska vi nog se på stardust så det blir nog en riktigt mysig kväll^^
Lyssnar på något konstigt band som heter...vänta ska bara kolla...Angelzoom, verkligen inte bra, men rätt mysigt eller man blir glad av det i alla fall^^ Jag är så himla glad att jag har fått spotify, det är verkligen så himla bra! men jag hörde att det skulle bli mycket sämre och det känns verkligen tråkigt, jag vart ju så glad över det!

Känns förövrigt som jag har mycket att se fram emot! Mono nästa lördag, sen konsert med Deathstars, meet på Klaras och Anntonias födelsedag, sen är det ju inte jätte långt till si-fi mässan heller och den är jag sjukt pepp på att gå på PLUS alla andra småsaker som gör vardagen så där underbart härlig. Mår dessutom mycket mycket bättre, är väl mer eller mindre frisk, men bestämmde mig för att stanna hemma ikväll för att vara på den säkra sidan.

nej nu ska jag bege mig ut mot Jossa, Madde och Jonas!
:*

Kommentarer
Postat av: vicky

ååh vart ska deathstars spela någonstans? vad kostar det??

2009-01-30 @ 22:47:15
Postat av: Miaka

De spelar i gbg nästan söndag (den åttonde) kostar typ 200 kr

2009-01-31 @ 01:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback