rött hår

Kära vänner, jag skulle verkligen vilja ha lite rödare hår, men jag vet inte riktigt hur ja ska få det rödare. Är det någon som vet? va händer när man bleker rött hår, det blir väl orange, och det vill jag verkligen inte ha. någon som vet hur det funkar, med blekning osv, om man kan lägga en rödare färg över den orange som man ev får då om man bleker det? jag vet verkligen inte hur jag ska göra... Vill absolut inte ha oranget hår eller en färg som ens går över i orange när färgen börjar gå ur....


GE MIG DEN FÄRGEN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stargazer har väldigt intensivt röda hårfärger

2009-01-18 @ 21:38:05
Postat av: Miaka

mjo ja det vet jag, men jag måste ju göra något med mitt hår innan, blekning I guess, undrar bara om det går att färga över det oranga...

2009-01-19 @ 00:26:00
Postat av: Isabne

2009-01-19 @ 01:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback