städning krävs!

Nu har städningen inför imorn dragit igång på allvar, jag är nsäatn klar med mitt rum, ska bara ta disken och damsuga, sen nöjer jag mig nog, nu ska vi dock städa med våran städgrupp. tråkigt, jag avskyr verkligen att städa. visst det funkar att städa det egna rummet, men det är så sjukt tråkigt att städa källaren och tvättstugan men det måste verkligen vara fint inför festen imorn! jag är rätt pepp nu, har fått hem en klänning som jag tror jag kommer ha imorn istället! det ska bli så himla kul verkligen!! har dock inte bestämt mig för hur jag ska ha håret. hade ju tänkt att sova med det i spolar men hade glömt dem i  Borås :( det va mindre kul men men. Nej nu är Jonas här så nu måste vi sätta igång

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback