U-church

åh vilken mysig kväll jag hade igår säger jag bara, först reste jag i TRE TIMMAR för att komma till gbg, sen höll jag på att inte hitta till Blue mountain men det visade ligga på övre husargatan (MARCUS MARCUS MARCUS, Det är stor saknad säger jag bara) Så jag kom dit och vi läste lukas-älska dina fiender och pratade om det, sen typ när jag hade vart där i ca 25 min kommer en servitris och säger att hon stänger kl åtta. då va klockan typ en halv minut i åtta. Så då tänkte ja typ, nej men jag har väl inte åkt i tre timmar bara för detta. Men tack och lov gick jag och Magda och Josua och Varg till Haket och det av mysfaktor på hög nivå måste jag säga. Trvis så himla bra på haket. Och jag trivs väldigt bra med de människorna, är alltid glad över att träffa dem <3 Så vi pratade och myste, och fick reda på att monochrome inte alls hade lagt ner, som jag hade fått höra. Tack och lov för det, säger jag bara! Sen åkte vi där ifrån, hem osv.


Kommentarer
Postat av: Samuel Varg Thunberg

Ja det var en riktigt bra kväll faktiskt. Men i framtiden tidigarelägger vi UChurch så du kan vara med lite mer och så att vi får mer tid på cafeét.

Postat av: Miaka

det låter bra, förutom att jag har lite svårt att komma tidigare om jag åker direkt från jönköping, över borås. men men, vi får se mer på möjligheterna!

2009-01-26 @ 12:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback