very well

Nej nu måste jag verkligen sova! är jättetrött, men jag gick ju upp vid två idag så det lär väl ta ett tag.Ska lyssna på medierna på p1 (som vanligt) det är om Lisa Marklund, hennes gömda story, som en del av er vet så har den ju ifrågasatts citat från p1:s hemsida
Förra året gavs även boken ”Vingklippt” ut - den sanna historien om stiftelsen Paradiset. Elisabeth Hermon som skrivit boken anklagar Liza Marklund för att ha förstört hennes liv.
Väldigt intressant ämne tycker jag personligen. Jag har inte läst boken men tänkt göra det många gånger, nu blir det nog av inom en snar framtid (well beror väl lite på hur tung studielitteraturen i själavården är)
Annars läser jag ju twilight nu! gha ja fullkommligt älskar den!

Imorn blir det gbg som sagt och det ser jag fram emot!
Sov så gott
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback