Back again!

Woho!
Hemma i gen efter alla möjliga slags äventyr! Har hunnit med både Hönö, Bollebygd, Göteborg, Borås och Skövde! Vilken vecka alltså! Nu ska ja äntilgen få återgå till min älskade bok som ja lyckades glömma när ja va hemma en snabbis på torsdagen.Sagan om drakens återkomst är otroligt bra! har beställt nr 3-6 nu från
bokus . Där kostar de bara 36 kr styck, fri frakt. det är otroligt bra tycker jag! Nästa vecka blir det jobb, börjar tidigt imorrn och jobbar fram tills på torsdag, sen ska jag och Vixs på medeltidsdagarna i Kungälv. Det ska verkligen bli spännande, skrev ja att vi ska sy klänningar nästa vecka med? När ja inte jobbar...vill säga. Jag ser fram emot det oerhört mycket!

Nej nu ska ja läsa!
:*

Kommentarer
Postat av: Sid

Det är en underbar bokserie! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback