Farväl

Nu sitter ja med den nya hårfärgen i. Det kändes konstigt att se den här färgen avteckna sig mot mitt hår, den är så mörk och matt på något sett, och brun känns den med, brun-röd. Det känns konstigt. Inte för att ja hade något emot att bli av emd det rosa, just nu förstår ja inte ens varför ja färgade det så men det röda, åh va ja kommer sakna mitt starkt röda hår. Trro det va den där bilden från vixs ja hittade igår, när det va precis nyfärgat och långt och så. Nu känns det lite jobbigt men ja hoppas det här blir bra med. ja tror det, har liiite poppy red färg kvar som ja tänkte att man kan lägga i vid rötterna sen innan närcon för att få lite extra glans och färg och så.

Men det ska bli skönt, att inte behöva färga om så ofta och tänka på vilka kläder ja kan ha till håret, vilka kläder som gör att ja ser ut som en clown eller så. Nu ska jag bara va och ha precis vad jag vill! och trivs jag inte kan ja alltid bleka det lite och lägga i en pillarbox red eller nåt sånt.

Åh ja undrar så vart min skuggorna i spegeln tagit vägen. Vill verkligen läsa den nu, det va lite för länge sen och just nu är ja verkligen på det humöret!

Nej nu ska ja leta lite efter hår med och se vad ja har kvar från i vintras av vanligt rött, annars får ja bege mig till göteborg i veckan och köpa nytt!

Den låten spelas om och om just nu

Kommentarer
Postat av: Vix

lyssnade på den typ tre gånger igår^^

2009-07-19 @ 20:38:56
Postat av: Anonym

Den är ju så otroligt bra, har hittat en version som nästan är ännu bättre med av ett band som heter ga

2009-07-20 @ 01:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback